Pics: Britney At Scandinavian Mansion Of Style Last Night

Written by admin. Posted in Pictures

bday1.jpg

 

bday3.jpg

 

bday2.jpg

Trackback from your site.

Comments (23)

  • Branko

    |

    SHE IS SO BEATIFUL HIER.I LOKE HER HAIR,AND BODY,AND STYLE.VERY BEYTIFUL.I LIKE IT.BRITNEY.HAPPY BIRTHDAY I LOVE YOU VERY MUCH….

    Reply

  • Sheena

    |

    yea Branko i completely agree with u she looks so very beautiful here. HAPPY BIRTHDAY BRITNEY!!!!!!!! LOVE YA!!!

    Reply

  • Sonia

    |

    Guys! She is definitely start to look a lot better! Albeit slowly, but you can see a difference! Vive Britney!!!

    Reply

  • Hozay

    |

    UMMM NO she looks like a fat pig.. time to go on a diet britney!

    Reply

  • prem

    |

    HOZAY, SHUT UP!!!!!
    everyone here but you thinks that she looks hot. OOOOOHHHHHH!!!!!! SHE’S BANGIN YA’LL. SHE LOOKS SOOOOOO DARN PRETTY….SHE’S SEXY….SHE’S BACK!!!

    omg, the first pic got me wanting more…more….MORE!!!!!

    Reply

  • Hozay

    |

    prern w/e ur name is britney isn’t hot she has those tree trunk legs and those fat arms with cellulite get over yourself she’s done.. her career is going nowhere and her life is miserable right now she needs help

    Reply

  • Hozay

    |

    ooh but it is her bday so happy bday britz

    Reply

  • Jolli

    |

    Although she seems to be doing better, she doesn’t look good here. Are you kidding me? Her hair, her outfit…bad choices.

    Reply

  • Kyle

    |

    She looks really beautiful, healthy and considering these are paparazzi untouched natural shots, she looks amazing. Cant wait for her next video and I really really hope, some promotional appearances for her fab new album.

    Reply

  • B

    |

    Her dress is cute, her hair is … well is, and her body is pretty good for what it is. I don’t like the shoes though, looks like spice girl shoes. lol.

    Reply

  • Javy

    |

    She looks horrible. Seriously? Does she want her career back?

    Reply

  • qt

    |

    shut up all the haters der! britney is sooo beautiful if u cnt accept the fact it means that ur UGLY! ahaha.. happy bday britney! we love u.. all the haters are definitely sucks!

    Reply

  • prem

    |

    i hear you, gt….soooo agree!!!
    If ya’ll haters just hate britney as always, there’s nothing we can do about it..probably you yourselves lack self-esteem or the willingness to accept a comeback from a legendary diva….
    she has never looked better and almost the whole of asia thinks so (my origin..)

    BRITNEY MUCH MORE AMAZING THAN U WILL EVER BE, SO….JUST LIVE WITH IT!!!!!

    Reply

  • Sheena

    |

    yea prem and gt u go she looks so beautiful and ur right they prolly lack self esteem or the willinness to accept a comeback from a legendary diva (btw prem i love that title for her). they need to just learn to accept that seh’s back and gonna stay that way. SO Javy and Hozay leave Brit the FUCKIN HELL alone. LOVA YA SO MUCH BRIT!!!!!!!!!!!!!!! and u do look beautiful don’t let anyone tell u that u didn’t or that u aren’t beautiful, cuz u are and always will be.

    Reply

  • Jolli

    |

    You’re right. Who wants a stable marriage or hair when you can be like Brit?? So obvious! You go girl! It’s good to know girls can make the same healthy decisions as you!

    Reply

  • Christina

    |

    Thats right go, Sheena. Britney looks hot!!!! Because she is the legendary Ms. Britney Spears, hehe,lol. luv u babe

    Reply

  • T

    |

    …would have looked great except the greasy ass extensions. she can totally afford better hair than that :-/

    Reply

  • tan

    |

    britney’s DETRACTORS must DIE!!!!

    Reply

  • Annie

    |

    Woohoo Happy b-day Brit! She looks so cute and happy! I really wish she could fix her hair a litlle better though lol but I still love her! 🙂

    Reply

  • Zsüszti

    |

    Happy Birthday Britney!!!!!!!!!!!!

    Reply

  • melysa

    |

    HAPPY LATE Birthday britney!!!! i TRIED TO BE A HATER, BUT HOW CAN YOU HATE THAT?!?!?!?! GOD BRITTNEY!! YOU ARE SO BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!

    KEEP THE BABY, BUT HIS TIME, REALLY CLEAN URSELF UP AND GET THOSE BOYS BACK!!! THEY NEED THEIR MOMMY!!!

    AND NO MORE XRATED MUSIC VIDEOS!!!! YOU ARE SO MUCH BETTER THAN THAT!!!!

    Reply

  • Sheena

    |

    yea def. everyone PLEASE vote for “Blackout”, some group called Girls Aloud is beatin Brit right now, i’ve never evenheard of them and they are beatin Britney, come on that’s just so ridiculous, Britney deserves to win this, “Blackout” is a AEWSOME album, so please everyone vote for it. THANX to everyone who does. LOVE YA BRIT!!!!!!!!!!!!!!!! We will get “Blackout” back to beatin those Girls Aloud peeps if it’s the last thing we do. RIght all u Brit fans!
    http://www.virginmedia.com/music/awards2007/bestalbum/

    Reply



Leave a comment