"Piece Of Me" Video Makes VH1´s Best Videos Of 2008 List

Written by admin. Posted in Comeback

Britney´s video for the second single off her shelved album “Blackout” has come in at #12 on VH1’s Best Videos of 2008 so far poll.  Britney also appears twice more, with the “Break The Ice” video at #45 and the “Gimme More” video at #61.  Here’s the top 20:

1. Feels Like Tonight – Daughtry
2. Bleeding Love – Leona Lewis
3. Sorry – Buckcherry
4. No Air – Jordin Sparks feat. Chris Brown
5. Touch My Body – Mariah Carey
6. Stop and Stare – OneRepublic
7. Whatever It Takes – Lifehouse
8. These Hard Times – Matchbox 20
9. Love Song – Sara Barelleis
10. Won’t Go Home Without You – Maroon 5
11. Don’t Stop the Music – Rihanna
12. Piece of Me – Britney Spears
13. Love Like This (Feat. Sean Kingston) – Natasha Bedengfield
14. Realize – Colbie Calliat
15. Shadow of the Day – Linkin Park
16. 4 Minutes – Madonna
17. Into The Night – Santana
18. Pocketful Of Sunshine – Natasha Bedengfield
19. Love In This Club – Usher
20. Tattoo – Jordin Sparks

Trackback from your site.

Comments (10)

  • Billy

    |

    Awesome! I really liked that video.

    Reply

  • leils

    |

    little effort Britney can churn out amazing videos whem she wants to. She is a natural at doing videos and is so cute and appealing on camera. The gimme more video was so disappointing. It is such an amazing song and deserved an amzing video. Thank god she delivered on piece of me. Let’s hope her new album comes with reInc

    Reply

  • Clifton

    |

    Piece of Me is a great video and deserves it’s recognition. It should be number one but I’m not gonna nit pick. Britney certainly is a natural at making great videos. It’s in her blood. I gotta admit Gimmie More was a little disappointing and kind of a let down(it was her first video in years so I’ll forgive her) but she made up for it with Piece of Me and Break The Ice(I loved the video).

    Britney For The Win!!!

    Reply

  • prem

    |

    WTF is going on??? Britneyexperts.com just claimed that the official radar single has been released???

    I’ve had enough of this. I’m not buying it!

    Reply

  • Danny

    |

    if it was released it would be on britneyspy 😉 radar is cancelled

    Reply

  • Adorabley

    |

    do you know that Christian Karlsson, Pontus Winnberg och Klas Åhlund (I think it was them) got an award in Sweden in 2007 for the song peice of me. I dont remember in what category but I think it was best song of the year or something 🙂

    Reply

  • ***MIMI***

    |

    Prem it’s just the remixes the official single is still not released but there are still alot of reports saying it might be released in the UK only. Leona Lewis should have been #1 britneys video is fine where it is. it was good but it was not great. She should be happy she even cracked the top 20. Gimme More was just damn! Horrible!!! Great Song

    Reply

  • ***MIMI***

    |

    But its basically gonna be released for clubs not as a single tho

    Reply

  • Bronwyn Douglas

    |

    I love ur new songs they r just FABULOUS! LOL!!!!!!!

    Bromy
    xxxxxx

    Reply

  • Sheena

    |

    I’m so glad it made the top 20, course i woulda liked it to be #1, but hey #12 ain’t bad. LOVE YA BRIT!!!!!!!!

    Reply



Leave a comment